2020. március 18., szerda

11a - Otthon Maradtunk 1

Kedves 11a!

Önökkel van talán a legegyszerűbb dolgom, mivel gyakorlatilag az elmúlt időszakban is egészen hasonlóan dolgoztunk: a különbség csupán annyi, hogy most már nem csak én nem vagyok a teremben, hanem Önök sem.  😀

Az első időszakban az órán elkezdett projektfeladat az online térben zajlik tovább. Később valószínűleg lesz valamilyen platform, ahol értelmesebben tudunk dolgozni, addig főleg ide a blogra fogom feltenni a feladatokat.

Feladatok határidőkkel:
  • Március 19. (Csütörtök) 23:59: kérném, hogy minden csoport ellenőrizze a csoportbeosztásban, hogy ki-kivel van. Teljes nevet nem kell írni (GDPR...), elég monogram, vagy keresztnév, a csoporton belül az is egyedi. Csoportbeosztáshoz KATT IDE!
  • Március 27. (Péntek), 23:59: Projektfeladat leadása
    • feladat kiírása ITT található
    • a projektfeladat minden információja ITT található (országleírások, előnyök-hátrányok zanzásítva, mintadokumentum, feladatkiírás, prezentációk...)
    • a végső dokumentumhoz egy nem szerkeszthető mintadokumentumot találnak, ha bemennek az "országok energiaellátása" mappába. Ha bemennek a dokumentumba és rákattintanak a másolat létrehozására, azt már Önök is tudják majd szerkeszteni.
    • bármi kérdésük van, írjanak e-mailt, kommenteljenek ide, vagy egyelőre keressenek bárhogy, ahogy tudnak
Egyéb:
  • ha valamelyik csoport még nem tette meg, kérem töltse fel a fenti drive mappába a többi mellé a prezentációját, hogy azt értékelhessem
  • a videóikat sajnos nem tudtuk mindet közösen megnézni, amint lesz egy Krétánál alkalmasabb oktatási platformunk megosztom a videókat Önökkel és lesz egy Nobel-Oscar (NoobScar!?) díjátadó
  • jövő hét végéig igyekszem az előző néhány feladat (videók, prezentációk) értékelését a csoport tudtára juttatni
  • Réka, Öntől kérném az egyéni feladatait scannelve, mondjuk e-mailban (vagy feltöltheti a Drive mappába is valahova), hogy tudjam értékelni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése